Oferty pracy

Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki ( linie lotnicze)


Obsługa Klientów europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)

 


Nasz Klient jest jednym z największych usługodawców w zakresie customer care w Europie. W 30 państwach na całym świecie pracuje około 20.000 pracowników w 40  oddziałach firmy. Grupa jest na rynku od 15 lat i w tym czasie rozwinęła swoją działalność od usług call center do pierwszej klasy usługodawcy w zakresie multichannel solutions. Rozsądne rozwiązania oraz pozytywne spostrzeganie marki przez Klienta od początku były w firmie na pierwszym miejscu.

 


Opis stanowiska:


Do obowiązków osoby zatrudnionej na tym stanowisku będzie należało:


Pomoc Klientom europejskich linii lotniczych (Niemcy, Austria, Szwajcaria)

Odbieranie telefonów przychodzących w języku niemieckim (np. zmiany w lotach, doradztwo)

Odpisywanie  Klientom na e-maile w języku niemieckim

Kontakt pisemny z działem technicznym, reklamacji, PR w języku niemieckim

 


Wymagania:

 


Znajomość języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom C1)

 

Dyspozycyjność (40 h tygodniowo)

 

Mile widziane doświadczenie w telefonicznej/e-mailowej obsłudze klienta.

 


Oferujemy:


Umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem ( Wynagrodzenie: 4 - 6 tys. zł)

Pakiet benefitów

Życzliwą atmosferę i możliwość rozwoju

Stały kontakt z językiem niemieckim

Aplikuj na: „Specjalista ds. Obsługi Klienta - język niemiecki ( linie lotnicze)”


Już wcześniej składałaś/eś aplikację na to stanowisko ()